İş Seyahatlerinizi Online Platformlar İle Planlamanın 6 Avantajı
İş seyahatlerinizi online platformlar aracılığı ile planladığınızda kendinize zamandan ve maliyetten tasarruf edebileceğinizi biliyor muydunuz? Şirketiniz bünyesinde düzenleyebileceğiniz kurumsal seyahatlerde, konaklama, ulaşım ve masraf yönetimi gibi organizasyonları gerçekleştirmek, rutin devam eden işlerinizin akışını olumsuz yönde etkileyebilir. Bu noktada online platformlar aracılığı ile kurumsal seyahat çözümleri hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Kurumsal seyahat çözümleri, seyahat planlamanızın takibinden başlayarak tüm süreci sizin belirlemenize ve denetlemenize imkân sağlar. Hem hızlı hem pratik hem de tasarruflu seyahatler için firmanız adına tereddüt etmeden online platforumları tercih edebilirsiniz! Şimdi gelin iş seyahatlerinizi online platformlar ile planlamanızın kazandıracağı avantajlar nelermiş, birlikte bakalım.
1- Avantajlı Paketlerle Kurumsal Seyahatlerinize Çözüm Oluşturabilirsiniz
Şirketinizin ihtiyaç duyabileceği kurumsal seyahat araçları, yolculuk sürecini de beklentilerinize uygun şekilde karşılamanıza olanak tanır. Çevrimiçi kullanacağınız bir iş seyahati aracı ile bütçenizi sarsmayan uçak bileti seçenekleri ve konforunuzdan ödün vermeyeceğiniz uçak seferleri tamamen sizin kurallarınızın çizgilerinden geçerek hizmetinize sunulur. Kullandığınız zaman ne kadar büyük bir kolaylık sağladığını görmeniz mümkün! Bu özellik sayesinde istediğiniz zaman diliminde istediğiniz rotada iş seyahatinizi en iyi şartlarda gerçekleştirmeniz adına tüm koşulların ayarlaması yapılır.
2- Konforlu ve Sorunsuz Yolculuk Deneyimleri
Kurumsal seyahat çözümleri ile seyahatinize başlarken havalimanında bekleme süresinden uçuş opsiyon takibine kadar tüm aşamalardan önceden haberdar olabilirsiniz. Ayrıca seçiminizi yaparken kabin sınıfı kurallarına yakından göz atabileceğiniz gibi, uçuş arama arşiv bilgilerini saklayarak daha sonraki iş gezilerinizde de inceleme fırsatı elde edebilirsiniz.
3- Raporlama Özellikleri Sayesinde Kontrol Daima Elinizde
Kaliteli bir iş seyahati aracında mutlaka raporlama özellikleri yer almalıdır. Size gönderilen online raporlar ile seyahat ve konaklama şartlarının firmanızın seyahat bütçesine ve beklentilerine uyup uymadığını dilediğiniz her an takip etmeyi düşünebilirsiniz. Online platformlar firmalara kurumsal seyahatleri adına raporlama özelliği açısından kolaylık sağlar. Biraz daha açarsak raporlama özellikleri; firmanızı temsilen gerçekleştireceğiniz kurumal seyahatinizin bütçesi ve limitleri doğrultusunda sağlanan seçeneklerle beraber, size maksimum seviyede masraf yönetimi ve tasarruf yönetimi yağma imkânı tanır.
4- Harcamalarınızı Takip Etmeniz Mümkün
Online platformlar aracılığı ile sunulan kurumsal seyahat çözümleri sayesinde seyahat planlarınızı ve harcamalarınızı olabilecek en hızlı ve doğru biçimde takip edebilmeniz için grafikler hazırlanır. Bu grafikler ile iş seyahati boyunca yaptığınız harcamaları hem gün hem hafta hem de ay bazında kolaylıkla kontrol edip takip edebilirsiniz. Üstelik size özel hazırlanan grafikleri yine firma departmanına göre sınıflandırabileceğiniz gibi, kendinize harcama limitleri belirleyerek hem kural içi hem de kural dışı masrafları yakından gözlemleyebilirsiniz.
5- Online Çözümler Sayesinde Tasarruf Yapma İmkânı Elde Edebilirsiniz
Online seyahat çözümleri küresel tedarik zincirinin sağladığı kolaylıklar sayesinde, iş gezilerinizde tasarruf edebilmeniz için dünya çapında sizin adınıza müzakere eder. Bütçe sınırlarınız dahilinde en uygun konaklama ve uçuş seçeneklerini sizin için filtreler ve harcamalarınızı da raporlar. Bu sayede pratik yollarla bütçe kontrolünüzü gerçekleştirme şansı yakalayabilirsiniz.
6- Konaklama İşlemleri İçin Zaman Kaybetmeyin
Kurumsal seyahat hizmetleri kapsamında iş seyahatiniz için yolculuk yapmayı planladığınız şehirler ile beraber ülkelerdeki en ideal ve beklentilerinize cevap veren konaklama alternatiflerine de hızlıca ulaşmanız mümkün. Kurumsal seyahatler bazında, dünya çapında 500.000’i aşan otel seçenekleri arasından istediğinizi seçebileceğiniz gibi seyahatiniz için daha yola çıkmadan da size uygun konaklama çeşidini tercih edebilirsiniz. Sadece sizin belirlediğiniz fiyat limitleri arasında ve hizmetlere sahip otelleri inceleyebilir, çoklu otel satın alma ya da coğrafi kısıtlama seçeneklerini de kullanabilirsiniz. Online platformlar aracılığı ile hizmet sağlayan profesyonel seyahat ekipleri, uluslararası hizmet ve iletişim ağı ile gerçekleştirdiği diyalog aracılığı ile sizleri hem elektronik postadan hem de telefon trafiğinden kolayca uzaklaştırır.
Bize Ulaşın
Siz de firmanızda düzenlenen iş gezileri için kurumsal seyahat paketlerinden yararlanma taraftarıysanız, vakit kaybetmeden bize ulaşabilirsiniz. Sadece sitemizde yer alan iletişim formunu doldurmanız ardından da talep oluşturmanız yeterlidir. HISgo’nun profesyonel ekibi, sizin tarafınızdan doldurulan form üstünde bulunan bilgileri takip edip, mümkün olan en kısa sürede size ulaştıracaktır. Online platform kurumsal seyahat çözümlerini kapsayan tüm süreçler hakkında detaylı bilgi alabilir ve sağlanan hizmetlerden dilediğiniz gibi faydalanabilirsiniz.
Bu içerikler de ilginizi çekebilir:
5 Maddede HISgo İle Kurumsal Seyahat Çözümler
Sürdürülebilir Toplantı ve Etkinlik Planı Nasıl Oluşturulur?