
17.000 Çalışanı Olan Holding Pandemi Zamanı Seyahat İşlemlerini Evden Çıkmadan Nasıl Gerçekleştirdi?
Tüm dünyada pandemi halini alan
COVID-19 zamanı seyahat kısıtlamaları getirildi ve birçok havayolu firması
uçuşlarını durdurdu. Seyahat planı olan birçok yolcu iptal ya da iade işlemleri
için uzun süre uğraşarak müşteri hizmetleri, çağrı merkezleri, acenteler, bilet
ofisleri arasında mekik dokurken HISgo’nun tüm işlemleri tek bir platformdan
gerçekleştirmesi sayesinde iş ortağımız olan firmalar evlerinden çıkmadan tüm
seyahat değişiklik işlemlerini bir tıkla gerçekleştirebildiler. 17.000 çalışanı
bulunan büyük holding müşterimiz de HISgo’nun özel raporlama sistemi sayesinde
evlerinden çalışırken de fatura onaylarını departmanlarına ileterek
onaylatabildi. HISgo’nun akıllı raporlama seçeneklerini kullanarak seyahat
harcama maliyetlerine ve iptal ve iade bilgilerine hızlı şekilde ulaştı. Ayrıca
ödeme-iade süreçlerinde aksama ve telefon ya da mail trafiği yaşamadan iş kaybı
doğuracak tüm riskleri ortadan kaldırmış oldu.