17.000 Çalışanı Olan Holding Pandemi Zamanı Seyahat İşlemlerini Evden Çıkmadan Nasıl Gerçekleştirdi?

17.000 Çalışanı Olan Holding Pandemi Zamanı Seyahat İşlemlerini Evden Çıkmadan Nasıl Gerçekleştirdi?

Tüm dünyada pandemi halini alan COVID-19 zamanı seyahat kısıtlamaları getirildi ve birçok havayolu firması uçuşlarını durdurdu. Seyahat planı olan birçok yolcu iptal ya da iade işlemleri için uzun süre uğraşarak müşteri hizmetleri, çağrı merkezleri, acenteler, bilet ofisleri arasında mekik dokurken HISgo’nun tüm işlemleri tek bir platformdan gerçekleştirmesi sayesinde iş ortağımız olan firmalar evlerinden çıkmadan tüm seyahat değişiklik işlemlerini bir tıkla gerçekleştirebildiler. 17.000 çalışanı bulunan büyük holding müşterimiz de HISgo’nun özel raporlama sistemi sayesinde evlerinden çalışırken de fatura onaylarını departmanlarına ileterek onaylatabildi. HISgo’nun akıllı raporlama seçeneklerini kullanarak seyahat harcama maliyetlerine ve iptal ve iade bilgilerine hızlı şekilde ulaştı. Ayrıca ödeme-iade süreçlerinde aksama ve telefon ya da mail trafiği yaşamadan iş kaybı doğuracak tüm riskleri ortadan kaldırmış oldu.