
Kalp Krizi Geçiren Yolcunun Hikayesi
Otelde yolcularımızdan biri fenalaştığında oda arkadaşı ilk olarak resepsiyona ulaştı ve ambulans talep etti. Ambulans yoldayken otel ile iletişime geçtik ve misafirin kalp krizi geçirdiğini öğrendik. Hızlıca aksiyon alarak yolcunun çalıştığı firmaya ve ailesine haber verdik. Yolcumuzun üzerinde nakit para bulunmamasından ötürü ambulans giderlerini karşılayarak çalıştığı firmaya faturalarını ilettik. Hastaneye kaldırılan misafirimizin, taburcu edildikten sonra tekrar konakladığı otelde konaklamasını sağladık. İstirahat süresi sonrasında ise otelden çıkış işlemlerini gerçekleştirerek Türkiye’ye dönüşünü sağladık. Yolcumuzun istirahat dönemindeki tüm taleplerini, birden fazla dil bilen çalışanlarımız aracılığı ile otel arasında iletişim kurarak yönettik.