Yenilenen Logosuyla HIS Turizmde Farkındalık Yaratıyor

HIS, yeni logosu ile ‘farkındalığı ve evrenselliği’ temele alan bir felsefenin altını çiziyor. Bu yeni logo ile marka algısında da bir devrim yaratan HIS, evrensel bir tasarım kullanarak seyahatin dünya kültürlerini keşfetmek için en önemli araç olduğunu vurgulayarak, seyahat kültürünü tüm insanlığa ait kılmayı amaçlıyor. 

Seyahat etmenin, yeni kültürler tanımanın ve dünyayı keşfetmenin farkındalık yaratacağına ve bu farkındalığın da insanlığı birleştireceğine olan inancı ile HIS, herkesi aynı gökyüzünün altında buluşmaya davet ediyor.

Etiketler: hisglobal , his-traveli-his-turizm , his-turkiye , his-turkey

Diğer Haberlerimiz

Japan Rail Pass ile Görebileceğiniz 8 Heyecan Verici Yer

Daha önce Japan Rail Pass’in ne olduğundan ve nasıl edinebileceğinizden bahsetmiştik. Avrupa’daki Interrail sisteminin Japonya’daki versiyonu olan Japan Rail Pass ile Japonya’yı baştan başta trenle keşfedebiliyorsunuz. Geziniz sırasında sizi heyecan veric . . .

DEVAMINI OKUYUN

ExpoHIS Nedir? Avantajları Nelerdir?

Tanıtım ve pazarlama aktivitelerine yönelik tüm teknolojik gelişmelere rağmen, fuarlar halen önemlerini korumaya devam ediyor. Firmaların, potansiyel müşterileri ile bire bir iletişim kurma fırsatı yakaladıkları organizasyonlar, birçok avantajı bünyelerin . . .

DEVAMINI OKUYUN