Online İş Seyahati İşlemleri

HESAPLI, HIZLI ve GÜVENLİ

Kişisel verilerin korunmasına ilişkin aydınlatma metnini buradan okuyabilirsiniz.

Kişiselleştirilmiş ve tercihlerime uygun pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi ile buna yönelik olarak fırsat ve duyurulardan haberdar olmak için e-posta, sms, telefon araması ve sosyal medya bildirimleri yolu ile tarafımla iletişim kurulmasına açık rıza metni kapsamında onay veriyorum.

Tüm iş seyahatleriniz için ihtiyacınız olan hizmetleri tek bir platformda bulabilir; daha az maliyetle daha çok iş seyahati yapabilirsiniz.

Ne Yapıyoruz?

Profesyonel seyahat ekibimiz ve uluslararası hizmet ağımız ile kurumsal seyahat ihtiyaçlarınıza hız, kolaylık ve tasarruf getiriyoruz. Dünyada 185’ten fazla ülkede, 500.000 üzerinde anlaşmalı otel ve uygun fiyatlı uçak bileti seçenekleriyle HISgo ile tanışın.

Ayrıcalıklı Çözümler

  • Acentelerle e-mail trafiği olmaksızın self rezervasyon
  • Hızlı ve sorunsuz onay süreçleri
  • Seyahat masraflarının yönetimi ve raporlanması
  • Kar-zarar raporları ile %20’ye kadar bütçe optimizasyonu
  • Şirket seyahat politikalarının yönetimi
  • Özelleştirilmiş raporlama ile denetim süreçlerinin takibi
  • Belirlediğiniz satın alma kurallarına aykırı taleplerde bilgilendirilme

Hızlı Seyahat Planlaması

Online rezervasyon ile seyahatlerinizi hızlıca planlayabilir, belirleyeceğiniz seyahat kuralları ile şirket içi onay süreçlerinizde vakit kaybetmezsiniz.

Online Raporlama

Anlık online raporlar oluşturarak süreçlerin seyahat politikanıza uygunluğunu kolaylıkla kontrol edebilir ve masraf yönetimini yapabilirsiniz.

Bütçe Kontrolü

Kural oluşturma mekanizması ve online takip ile bütçenizi kontrol ederken seyahat harcamalarınızı optimize ederek 20%’ye kadar tasarruf sağlarsınız.

Sorunsuz Denetim Süreci

Kurumsal seyahatlerinizi şirket politikalarınıza uygun şekilde planlayıp günlük, haftalık ya da aylık raporlarla süreçlerinizi online denetim altına alabilirsiniz.

Ayrıcalıklarınızı Keşfedin!

Case Study

Her gün yaşadığımız yüzlerce vaka içinde bize ilham veren hikayelerimiz var
TOSAF Tek Bir Platform ile İş Seyahati Süreçlerini Nasıl Yönetiyor?

TOSAF Tek Bir Platform ile İş Seyahati Süreçlerini Nasıl Yönetiyor?

Çok çalışanlı ve birbirinden farklı disiplinlere sahip TOSAF, bütçe ve seyahat yönetimi için günler süren çalışmalar yürütüyordu. Çünkü dünyanın farklı ülkelerinde 40’ı aşkın satış ofisi, dağıtıcılar ve ön depoları için iyi organize edilmiş bir seyahat yönetimine ihtiyaçları vardı. TOSAF, sık seyahat edilen ülkeler özelinde satın alımlar, otel ve transfer gibi tüm seyahat işlemlerini uygun fiyat avantajıyla gerçekleştirebilmek için HISgo’yu kullanmaya başladı. Bununla birlikte kesintisiz iletişim kurmak, yurt dışındaki işlemlerini sorunsuzca halletmek ve üst düzey misafirleri kusursuz bir şekilde ağırlamak için HIS Travel’ın Global VIP Seyahat Hizmetini tercih etti. 

DEVAMINI OKUYUN

ile Tanışın

Şimdi Tanışın

Seyahat İhtiyaçlarınız İçin Bizimle İletişime Geçin

Türkiye'deki bütün ofislerimizi iletişim sayfasında bulabilirsiniz.

İstanbul Ofisi / Genel Merkez
19 Mayıs Cad. Dr. Hüsnü İsmet Öztürk Sok. Şişli Plaza E Blok No: 4/B Kat B1 Şişli / İstanbul
E-posta: [email protected]
Telefon: +90 (212) 703 37 37
Ankara Ofisi
Beştepeler Mah. Nergis Sok. Via Flat İş Merkezi 7/2 Kat: 1 D:51 Söğütözü, Yenimahalle, Ankara
E-posta: [email protected]
Telefon: +90 (312) 219 00 48

Bizi Takip Edin

Kişisel verilerin korunmasına ilişkin aydınlatma metnini buradan okuyabilirsiniz.

Kişiselleştirilmiş ve tercihlerime uygun pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi ile buna yönelik olarak fırsat ve duyurulardan haberdar olmak için e-posta, sms, telefon araması ve sosyal medya bildirimleri yolu ile tarafımla iletişim kurulmasına açık rıza metni kapsamında onay veriyorum.