İş Seyahati Raporlama

Online raporlama ile kurumsal seyahat giderleriniz için maliyetlerinizi yönetin ve tasarruf edin

Gerçek Zamanlı Raporlama

Şirketinize özel online raporlama sistemi ile tüm giderlerinizi kontrol altına alın. Kesintisiz veri iletişimi ile maliyetlerinizi dilediğiniz an görüntüleyin.

Maliyet Hesaplama ve Bütçe Planlama

İş seyahatlerinizden kısıp potansiyel müşterilerinizi kaybetmek yerine maliyetlerinizi hesaplayın, bütçenizi planlayın ve fırsatlardan geri kalmayın.

Segmente Edilmiş Rapor Sistemi

Sektör, çalışan, potansiyel seyahat hacmi analizleri ile seğmen edilmiş rapor sistemiyle size özel planlamayla yola çıkın.

Case Study

Her gün yaşadığımız yüzlerce vaka içinde bize ilham veren hikayelerimiz var
Özelleştirilmiş Rapor Sistemi Neden Gerekli?

Özelleştirilmiş Rapor Sistemi Neden Gerekli?

Her firmaya kendi talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilmiş rapor sistemi kullanıyoruz. Bu sistem sayesinde firmalar kim, nereye, hangi tarihte, ne kadar ücrete uçmuş öğrenebilmekte ve firma içerisindeki departmanların masraflarını kolaylıkla görüntüleyebilmekte. Çevrimiçi raporlama sistemi olması nedeniyle firmalarımız diledikleri an panel üzerinden tüm raporları excel formunda indirerek de arşivleyebilmekte.

DEVAMINI OKUYUN
17.000 Çalışanı Olan Holding Pandemi Zamanı Seyahat İşlemlerini Evden Çıkmadan Nasıl Gerçekleştirdi?

17.000 Çalışanı Olan Holding Pandemi Zamanı Seyahat İşlemlerini Evden Çıkmadan Nasıl Gerçekleştirdi?

Tüm dünyada pandemi halini alan COVID-19 zamanı seyahat kısıtlamaları getirildi ve birçok havayolu firması uçuşlarını durdurdu. Seyahat planı olan birçok yolcu iptal ya da iade işlemleri için uzun süre uğraşarak müşteri hizmetleri, çağrı merkezleri, acenteler, bilet ofisleri arasında mekik dokurken HISgo’nun tüm işlemleri tek bir platformdan gerçekleştirmesi sayesinde iş ortağımız olan firmalar evlerinden çıkmadan tüm seyahat değişiklik işlemlerini bir tıkla gerçekleştirebildiler. 17.000 çalışanı bulunan büyük holding müşterimiz de HISgo’nun özel raporlama sistemi sayesinde evlerinden çalışırken de fatura onaylarını departmanlarına ileterek onaylatabildi. HISgo’nun akıllı raporlama seçeneklerini kullanarak seyahat

DEVAMINI OKUYUN

Seyahat İhtiyaçlarınız İçin Bizimle İletişime Geçin

Türkiye'deki bütün ofislerimizi iletişim sayfasında bulabilirsiniz.

İstanbul Ofisi / Genel Merkez
19 Mayıs Cad. Dr. Hüsnü İsmet Öztürk Sok. Şişli Plaza E Blok No: 4/B Kat B1 Şişli / İstanbul
E-posta: [email protected]
Telefon: +90 (212) 703 37 37
Ankara Ofisi
Beştepeler Mah. Nergis Sok. Via Flat İş Merkezi 7/2 Kat: 1 D:51 Söğütözü, Yenimahalle, Ankara
E-posta: [email protected]
Telefon: +90 (312) 219 00 48

Bizi Takip Edin

Kişisel verilerin korunmasına ilişkin aydınlatma metnini buradan okuyabilirsiniz.

Kişiselleştirilmiş ve tercihlerime uygun pazarlama faaliyetlerinin gerçekleştirilmesi ile buna yönelik olarak fırsat ve duyurulardan haberdar olmak için e-posta, sms, telefon araması ve sosyal medya bildirimleri yolu ile tarafımla iletişim kurulmasına açık rıza metni kapsamında onay veriyorum.