Terence Daly ile Etihad Airways’in COVID-19 Önlemlerini ve Yeni Dönem Planlarını Konuştuk

Terence Daly ile Etihad Airways’in COVID-19 Önlemlerini ve Yeni Dönem Planlarını Konuştuk

Orta Doğu, Afrika, Avrupa, Asya, Avustralya ve Amerika'da 120'den fazla destinasyon ve kargo noktasına haftada 1.000'den fazla uçuş gerçekleştiren Etihad Airways, pandemi döneminde aldığı önemlerle de adından söz ettiriyor. Seyahat, teknoloji ve Covid-19 önemleri hakkında Etihad Airways Misafir Deneyimi, Marka ve Pazarlama İcra Direktörü Terence Daly ile bir röportaj gerçekleştirdik. Keyifli okumalar.

 

“Yakın Bir Zamanda, IATA Seyahat Geçişini başlatmak için Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği ile Ortaklık Kurduk.”

HIS Travel: Dünya çapında devam eden aşılama programların havacılık sektörü üzerinde büyük bir etki yaratacağını bekliyor musunuz?

Terence Daly: Ülkelerdeki aşılama seviyeleri günden güne artması kaçınılmaz olarak hava yolculuğunda bir kez daha büyümeye yol açacaktır. BAE aşılama programında dünyada başı çeken ükelerden bir tanesi, ülke olarak uçuş trafiğinin diğer ülkelerden daha hızlı geri geleceğini öngörüyoruz. Bölgemizdeki diğer ülkelerin de aşılama programlarını genişletiyor olmasının talebin artmasına olumlu katkıda bulunacağını umuyoruz.

 

Bu aşamada Covid'in tam olarak nasıl ilerleyeceğini belirlemek imkansız olsa da, dünya üzerinde ulaşım standartları üzerinde yapılan çalışmalar netleştiğinde, bir tür sağlık vizesi veya sağlık sertifikasının yürürlüğe gireceğini öngörüyoruz. Bu amaçla, Covid çağında seyahati olabildiğince sorunsuz hale getirmek için küresel bir sağlık sertifikasyon sistemi için gerekli teknolojiyi geliştirmek için bazıları sektör içinde, bazıları dışında çeşitli farklı teknoloji şirketleri ile çalışıyoruz.

Yakın bir zamanda, IATA Seyahat Geçişini başlatmak için Uluslararası Hava Taşımacılığı Birliği ile ortaklık kurduk. Bu, Etihad’ın yolcularının, Covid testleri veya aşıları için hükümet gerekliliklerine uygun olarak seyahatlerini kolay ve güvenli bir şekilde yönetmelerine yardımcı olacaktır. Bunun için denemeler Nisan ayında seçilen rotalarda başlayacak. Bir dizi sistemi yılın ilk yarısı boyunca denedik ve denemelerimiz mümkün olan en verimli ve erişilebilir çözümü belirlemek için daha geniş ölçekte artacak.

Yolcuları güvende tutmak için aldığımız diğer tüm önlemlerin yanı sıra, Etihad geçtiğimiz günlerde Covid'in yayılmasını engellemeye yardımcı olmak için çalışan pilotlar ve kabin ekibinin %100'ünün aşılanmasıyla dünyada öncü havayolu oldu. Bu, uçuş ekibimizin aşı olduğunu bilerek misafirlerimizi daha erken ve gönül rahatlığı ile gökyüzüne dönmeye teşvik edecektir. Etihad’ın güçlü çalışan aşılama programının bir sonucu olarak, tüm iş gücümüzün %75'inden fazlası gönüllü olarak aşıyı aldı ve bu sayı her geçen gün artıyor.

 

“Virüsün Yayılmasını Sınırlamada Üzerimize Düşen Rolü Oynamak İçin BAE ve Uluslararası Mercilerini ve Sağlık Otoritelerinin Direktiflerini Takip Etmeye Devam Ediyoruz.”

HIS Travel: Hükümetler değişken durum nedeniyle ani kısıtlamaları duyurmaya devam ederken, havayolları bu durumla nasıl başa çıkıyor?

Terence Daly: Havacılık endüstrisinin geçen yıl benzeri görülmemiş zorluklara tanık olduğunu söylemeye gerek yok. Pandeminin dünya çapında seyahat endüstrisini durma noktasına getirmesinin üzerinden bir yılı aşkın bir süre geçti ve bugün ülkeler, salgını kontrol altına almak için kilitlemeler ve kısıtlamalar getirmeye devam ediyor.

Virüsün yayılmasını sınırlamada üzerimize düşen rolü oynamak için BAE ve uluslararası mercilerini ve sağlık otoritelerinin direktiflerini takip etmeye devam ediyoruz. Kurallar ve düzenlemelerin neredeyse günlük olarak değişmesi kesinlikle bir zorluktur, ancak kendimizi hızlı bir şekilde yanıt verebilecek ve işimizi buna göre uyarlayabilecek şekilde ayarladık.

Maliyeti nerede azaltabileceğimizi ve uzun vadeli finansal sağlığımızı nerede sağlayabileceğimizi görmek için tüm iş planlarımızı gözden geçirdik. Bu, filomuzun küçülmesinden, ne yazık ki Etihad ailesinin bir parçası olan önemli sayıda iyi insanı kaybetmek zorunda kalmaya kadar uzanıyor.

Pandemi başlamadan önce oluşturduğumuz dönüşüm programını 2023 yılına kadar tam hedeflerimize ulaşarak tamamlama yolunda ilerliyorduk. Görünümümüzü mevcut gerçeklere göre revize ederken, işi yapış şeklimizi mevcut koşullara adapte etmeye ve uzun vadede sürdürülebilir büyüme hedefimize ulaşmaya kararlıyız. Evimiz olan Abu Dabi'nin ekonomik kalkınmasını destekleme görevimizi yerine getirmeye de devam ediyoruz.

“Bu Yılın Ocak Ayında, Simpliflying Tarafından Desteklenen İlk "APEX Sağlık Güvenliği" Denetiminde En Yüksek Temizlik ve Sterilizasyon Standartlarını Sağladığımız İçin Diamond Statüsü Aldık.”

HIS Travel: Pek çok insan, sağlık sorunları nedeniyle hala seyahat etmekten kaçınıyor. Havayolları yolcuların daha rahat uçmalarını sağlamak için ne yapabilir?

Terence Daly: Pandemi sırasında uçmanın güvenli bir seyahat yöntemi olduğu kanıtlanmıştır. Uçakta bulunan HEPA hava filtreleri, havadaki virüs ve bakterilerin% 99'undan fazlasını ortadan kaldırdığı için uçak güvenli bir ortamdır. Çok az sayıda uçak içi bulaş vakası bildirilmiştir. Veriler bize virüsün uçakta bulaşma riskinin trenler, otobüsler, restoranlar ve işyerleri gibi diğer halka açık kapalı ortamlarla karşılaştırıldığında düşük olduğunu söylüyor. Bir uçakta bulaşma riski düşük olsa da, yolcular arasındaki riski daha da azaltmak için ek önlemler alabilir. Tüm Etihad uçuşlarında bir gereklilik olan maske zorunluluğu, uçaktaki herkes için önemli bir koruma sağlar.

 

Bu yılın Ocak ayında, SimpliFlying tarafından desteklenen ilk "APEX Sağlık Güvenliği" denetiminde en yüksek temizlik ve sterilizasyon standartlarını sağladığımız için Diamond statüsü aldık. Bu, salgına sektör lideri olarak aldığımız önlemlerin. Etihad, güçlü bir ürüne sahip güçlü bir markadır.

Misafirlerimizin sağlık ve refahını ön planda tutan bir havayolu olarak farklılaştırmak için ‘Etihad Wellness’ programını başlattık. Yolculuk boyunca misafirlerimizi sağlık ve güvenlikle desteklemek için yolculuğun her aşamasında hazır bulunan ‘Wellness Elçileri’ konseptine öncülük ettik.

Ağustos 2020'den bu yana, PCR testini - Etihad uçaklarına binen yolcuların % 100'ü için -zorunlu kılan dünyadaki tek havayoluyuz. Testler Covid'in seyahat öncesi tespitinde oldukça etkili olduğunu kanıtladı ve bu uygulama Etihad ile seyahat eden tüm yolcular gönül rahatlığı ve güven içinde ile seyahat etmesine imkan sağladı.

Etihad Wellness'ın etkinliğini güçlendirmek için kısa süre önce küresel Covid sigortamızı 30 Eylül 2021'e kadar uzattık, böylece istisnasız tüm yolcular evden uzaktayken güvence altına alındı. Bu ek teminat, seyahat etmek için ek bir güven ve konukları korumak için elimizden geleni yaptığımıza dair güvence verirdi. Ayrıca yolcuların dünya çapında en son seyahat bilgilerine ve test ve karantina düzenlemelerine her zaman erişebilmelerini sağlamak için etihad.com'da kapsamlı bir destinasyon rehberi geliştirdik.

 

“Gelecekte Premium (Business ve First Class) Kabinde Daha Fazla Mahremiyet Ve Kişisel Alan Görmeyi Bekleyebiliriz."

HIS Travel: İleriye baktığınızda, yolcu taleplerinde ve tercihlerinde ne tür değişiklikler öngörüyorsunuz?

Terence Daly: Salgının etkileri nedeniyle, gezginler için önceliklerin değiştiğini görebiliyoruz. Bu endişeleri gidermek için Haziran 2020'den itibaren, Etihad Wellness programı tüm temas noktalarına dahil edildi.

Bu program en yüksek temizleme ve sterilizasyon standartlarını kullanmaktan, uçağımızdaki tuvaletler ve pencerelerdeki temassız özellikleri birleştirmeye kadar birçok kalemi kapsıyor. Gelecekte Premium (Business ve First Class) kabinde daha fazla mahremiyet ve kişisel alan görmeyi bekleyebiliriz.

Sağlıklı ve güveli seyahatin konuklarımız için önemli bir faktör olduğunu anlıyoruz. Bu nedenle konuklarımızın tekrar seyhata etmeye başladıklarında gönül rahatlığı sağlamak için Etihad Wellness Ambassadors - Etihad Sağlık Elçileri programını yürürlüğe soktuk.

 

HIS Travel: Son olarak, pandemi müşteri hizmetleri ve sunulan ürünlerle ile ilgili olarak havayollarının gelecekte faaliyet gösterme şeklini değiştirdi mi?

Terence Daly: Salgının etkisi operasyonumuz için çok büyük oldu, ancak Etihad yenilikçiliği ile ünlüdür. Misafir deneyimimizi, sektörün taleplerini ve yolcularımızın beklentilerini karşılayacak şekilde tamamen yeniden tasarlamak için çeviklikle hareket ettik.

Öngörülebilir bir gelecek için, kabin ekibinin misafirlerle doğrudan etkileşimlerini sınırlamaya ve kabindeki varlıklarını kısıtlamaya devam edeceğini varsaymak doğru olacaktır. Kişisel korunma ürünleri ve yüz maskeleri takılmaya devam edecek ve yemek servisi boyunca gelişmiş hijyen önlemleri uygulanacaktır. Covid önlemlerinin karşılanmasını sağlamak için yemek hizmetlerinin nasıl sunulduğu ve sunulduğu sürekli olarak yeniden değerlendirilecektir.

 

Yolcu sağlığının güvence altına alınması için gösterdiğimiz tüm özene rağmen, Etihad'ın en yüksek hizmet standartlarıyla hizmet verdiğini yinelemek isterim - ve bu her zaman yaptığımız her şeyin merkezinde yer alacaktır.

Yorumlar (0)

Yorum Yap