
KOBİ'ler İçin Covid-19 Döneminde Seyahat Uygulaması Kullanmanın 5 Avantajı
Özellikle pandemi döneminde mobil uygulamalar her işletmenin ayrılmaz bir parçası haline geldi. Mobil uygulamalar, seyahat şirketleriyle iletişim kurmayı, bilet ayırtmayı, oda rezervasyonu yapmayı ve iyi fırsatlar aramayı kolaylaştırıyor ve bazı mobil uygulamalar seyahat riskleri hakkında da bilgilendirme sağlıyor. Görünen o ki mobil uygulamaların seyahat için kullanımı önümüzdeki günlerde artacak ve gelişmeye devam edecek. İşini büyütmek, pazara hakimiyet sağlamak ve global dünyada yer almak isteyen KOBİ'ler için seyahat uygulaması kullanmak ise COVID-19 döneminde daha da önemli bir hal aldı. Risk yönetiminin yanında iş seyahat süreçlerinde maksimum fayda minimum fiyat ile organize etmek isteyen KOBİ'ler için özel olarak yapılan seyahat uygulaması da mevcut.
Şimdi pandemi döneminde iş seyahatleriniz için en doğru şekilde kurgulanmış seyahat uygulamalarının neden gerekli olduğunu vurgulayan ve KOBİ'ler için Covid-19 döneminde seyahat uygulaması kullanmanın 5 avantajını içeren içeriğimizi inceleyemeye başlayalım.
1- İş Seyahati Uygulaması ile Her Şey Tek Bir Çatı Altında
Özellikle pandemi döneminde iş seyahati uygulamaları ve platformları, konum bilgileri, bilet rezervasyon maliyeti, konaklama rezervasyonu yapma olanağı gibi seyahat esnasında ihtiyaç duyabileceğiniz şeyleri kolaylıkla bulmanızı sağlar. Şehirlerin kapatılması veya ülkelere giriş-çıkışın yasaklanması gibi olaylardan nasıl haberdar olabilirsiniz. Bu tarz olaylardan anında haberiniz olduğunu bir düşünün. Bu sayede iş seyahatlerinizi güncel bilgiler ışığında gerçekleştirebilirsiniz. Bunun yanı sıra web site ve mobil uygulama üzerinden bir tıkla işlemlerinizi gerçekleştirebilir; rezervasyonlarınızı, ekip hareketliliğinizi ve kurumsal etkinliklerinizi tek tıkla görüntüleyebilirsiniz.
2- Pandemi Döneminde Her Zaman İletişimde Kalmak Önemlidir
İş seyahatinizde yüksek riskli yerlere seyahat gerçekleştirecekseniz bir seyahat risk yönetimi stratejisi uygulamak oldukça önemlidir. Böyle bir dönemde seyahat ederken iletişim noktalarının kim olduğunun bilmeniz gerekir. Seyahat uygulamalarında bulunan canlı destek eklentileri ile iş seyahatiniz için gereken tüm bilgileri anlık olarak edinebilirsiniz.
Konu hakkında detaylı bilgi almak için içeriklerimizi inceleyebilirsiniz:
4 Adımda İş Seyahatlerinde Risk Yönetimi Nedir?
İş Seyahatlerinde Risk Yönetiminin Gerekli Olduğunu Gösteren 5 Şey
3- Evrak İşlerini Azaltmak ve İşlemleri Basitleştirmenin Kolay Yolu: Seyahat Uygulaması
Yoğunluğunuz sebebiyle uçuşunuzu unutabilir, veya iş seyahatiniz için PCR testi yaptırmanız gerekebilir. Eğer profesyonel bir seyahat uygulaması kullanıyorsanız acil ihtiyaçlar için bunun için endişelenmelerine gerek yok. Seyahat uygulaması, otel rezervasyonu bileti, uçak veya tren biletleri ve seyahatle ilgili diğer önemli belgeler dahil olmak üzere içindeki tüm bilgileri size gün içerisinde size hatırlatacaktır. Böylelikle iş seyahatiniz için gerekli süreçleri takip edebilir ve 7/24 seyahat bilgilerinize ulaşmanın keyfini sürebilirsiniz.
4- Profesyonel Bir Seyahat Uygulaması Pandemi Döneminde Seyahatinizi Daha İyi Planlamanıza Yardımcı Olur
Pandemi döneminde iş seyahatiniz kontrol altında. Nasıl mı? Mobil ortamda tek bir uygulama aracılığıyla çalışanlar tek bir uygulamada seyahat planlarını ve harcamaları görebilir, rezerve edebilir, kontrol edebilir, değiştirebilir ve iptal edebilebilirsiniz. Aynı zamanda kurumsal seyahat uygulamaları, seyahat planlarınızı ve harcamalarınızı en hızlı ve doğru şekilde takip edebilmeniz adına grafikler hazırlar. Bu grafikler ile kurumsal seyahat süresince yapılan harcamaları gün, hafta ve ay bazında rahatlıkla kontrol ve takip edebilirsiniz. Grafikleri şirket departmanlarına göre sınıflandırabilir, harcama limitleri koyarak kural içi ve kural dışı masrafları gözlemleyebilirsiniz.
5- COVID-19 Döneminde Tasarruf Sağlama ile Avantajlı İş Seyahati Çözümleri
Pandemi tüm dünya ekonomisini olumsuz etkiledi. Peki böyle bir zamanda iş seyahatinizden tasarruf etme fikri kulağa nasıl geliyor? Profesyonel seyahat uygulamaları, size en uygun iş seyahati çözümlerini tamamen sizin koyduğunuz kurallar çerçevesinde belirler. Online raporlama hizmetinden yararlanarak tüm süreçleri takip edebilir, bu sayede seyahat bütçenizi ve planlamanızı optimize edebilirsiniz. Gerçekleştireceğiniz iş seyahatinin bütçesi ve limitleri doğrultusunda sunulan seçenekler, size maksimum düzeyde masraf yönetimi 20%’ye kadar tasarruf yapma olanağı tanır.
Bonus: KOBİ’ler İçin Entegre Sistem: HISgo KOBİ
Seyahat uygulamalarının özellikle COVID-19 döneminde işinizde nasıl kolaylık sağlayabileceğini beraber okuduk. Şimdi KOBİ'lerin ihtiyaçlarına özel seyahat sistemi HISgo KOBİ ile tanışma zamanı! KOBİ'lerin temel ihtiyaçlarına odaklanan HISgo KOBİ ile üretkenliğinizi artırırken zamandan ve paradan tasarruf sağlayabilirsiniz. Nasıl mı? HISgo KOBİ sistemiyle KOBİ’lere özel olarak tanımlanan panelden sisteme kolayca giriş yapabilir ve onay süreci ya da cari kullanım gibi ekstra işlemlere ihtiyaç duymazsınız. Üstelik HISgo KOBİ Sistemine entegre olmak için sadece 15 dakikanızı ayırmanız yeterli!
Yorum Yap